Monday, April 20, 2009

A New Beginning...

Salam.

Maaf kerana terlalu leka dengan kesibukan dunia sehingga terlupa dengan janji pada diri sendiri untuk mengemaskinikan ruangan ini, sekurang-kurangnya seminggu sekali. Kekurangan diri dan material menjadi alasan. (cliché, right! :))

Sebenarnya terlalu banyak rasa dan peristiwa ingin kuluahkan di sini, namun kesempatan dan keinginan menjadi aral. Bermula awal Januari 2009, azamku untuk mula berkongsi dan sedikit mula sedikit memecahkan benteng malu, segan dan rendah diri dalam diriku.

This little space reflects my inner self – my thoughts, my visions, my hopes, my feelings and everything. In a word, it represents me. Please don’t be misled, I give you nothing and I expected nothing from you in return. I am nothing special, of this I am sure. I am ordinary little lady with ordinary thoughts and I’ve led an ordinary life.

Sebenarnya, tahun baru bagiku bermula daripada detik aku dilahirkan. Jadi, April ini adalah bulan kelahiranku. Maka, wajarlah aku kembali mencoretkan dan memakmurkan kembali azamku untuk kembali menulis dan berkarya. Walaupun hanya seminggu sekali di sini. Bermula dengan ini.

Tuhan, bantulah aku menunaikan janji ini!

Amin.

No comments:

Post a Comment