Tuesday, July 14, 2009

Kisah Seorang Kakak II

Lagi sekali dia buat hal. Last minute amendment. Spoiled my short weekend vacation at my friend’s kampong. Luckily, the vacation is nearly over, so my temper are still at ‘cooling phase’. So, after reached KL, I rushed back home without sleepover at her house first, as planned. (Sorry, friend!)

Sampai rumah kurang lebih jam 11 malam , lepas bersihkan diri, terus tidur sebab kepala pusing hasil penangan manggis+durian! (Padan muka, makan tak ingat dunia!). Bangun jam 3.30 pagi, terus siapkan tambahan assignment yang diminta. Kepala dah tak pening lagi. Thanks God! Sedar-sedar, surau dekat rumah azan Subuh. Baru siap. Kakak aku yang seorang ini memang nak kena! Dah siapkan kerja dia, bukannya tahu nak sms terima kasih ke apa! Memang!!! Tengoklah raya nanti, siaplah aku marah face to face!

Then, aku sambung kerja-kerja aku. Back to my work. Tiba-tiba terfikir sesuatu. Aku rasa ramai lagi manusia di luar sana yang satu spesis dengan kakak aku yang seorang ini. Suka sangat buat kerja saat-saat akhir. Dan suka sangat menyusahkan orang. Hahaha! Ada yang terkena/terasa ke?

;)

No comments:

Post a Comment